Expertsessie

Trendwatching voor marketeers: tools & tips.

 

Waarom deze sessie volgen?

Heb je ook soms het gevoel dat de wereld veel te snel evolueert? Je wil op de hoogte blijven van alle nieuwe marketingontwikkelingen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Je hebt nog maar net de veters van je marketingschoenen dichtgeknoopt of iemand heeft de startplaats al verlegd.  Welke tools en technieken bestaan er om op de hoogte te blijven van alle nieuwe trends en ontwikkelingen. Hoe kan jij de trendwatcher worden van jouw organisatie en anticiperen op de nieuwste marketingontwikkelingen?


Wat ga je leren?
  • We toveren de ultieme tools en technieken uit onze marketinghoed.
  • We helpen je een early adopter worden.
  • Welke bronnen moet je raadplegen?
  • Welke tools kun je inzetten?
  • Hoe kan je een enorme hoeveelheid aan trends verwerken?
  • Welke organisaties of thought leaders moet je zeker in de gaten houden en waarom?
  • Hoe overtuig je je collega’s van een nieuwe trend of hoe visualiseer je een nieuw concept?
  • Je leert in de toekomst beter anticiperen op nieuwe marketingontwikkelingen. 
Doelgroep?

We richten ons op organisaties uit zowel de publieke sector, non-profit, social-profit als uit de private sector, B2B en B2C. 

 


 Expert: Matthieu van den Bogaert
 
 Duur: 11u00-12u00
 
 Datum: 03 okt 2024



Wil je deelnemen in deze expertsessie? Vraag hier je toegang tot Someflex aan. 

Kies een leerpakket
Expert

Matthieu van den Bogaert

Toen hij jong was, droomde Matthieu ervan om ontdekkingsreiziger, professionele dinoknuffelaar én Lego-ingenieur te worden. Vele jaren later heeft hij zijn echte passie gevonden als online marketeer, met een sterke focus op social media, contentmarketing en video producties. Momenteel werkt hij als contentmarketing specialist voor Vlerick Business School.

Matthieu - Trendwatching