25 onverwachte AI-toepassingen die jouw werk gemakkelijker maken.
Waarom deze sessie volgen?
Artificiële intelligentie (AI) verandert snel de manier waarop we werken en ondernemen. Maar wist je dat er veel creatieve en praktische AI-toepassingen zijn die je werk als marketeer, communicatieverantwoordelijke, ondernemer of contentcreator aanzienlijk kunnen verbeteren?
Tijdens deze expertsessie leer je 25 verrassende AI-tools en strategieën kennen waarmee je tijd kunt besparen, slimmer kunt werken en je workflows soepeler kunt inrichten. Deze sessie bouwt verder op een eerder gegeven sessie van Matthieu en gaat dus een stapje verder.
Laat je inspireren en ontdek hoe je AI handig kunt inzetten!
Dit ga je leren in 60 minuten:
- Hoe AI kan helpen bij het vereenvoudigen van dagelijkse marketing- en communicatieprocessen.
- Onverwachte manieren om AI te gebruiken in creatieve content creatie, zoals video’s, blogs en sociale media posts.
- Praktische AI-tools die ondernemers ondersteunen bij data-analyse, klantrelaties en productontwikkeling.
- Handige voorbeelden van AI-toepassingen die je direct kunt gebruiken in je werk.
Na deze sessie kun je:
Na deze sessie heb je een helder overzicht van 25 AI-toepassingen die je werk niet alleen eenvoudiger, maar ook efficiënter maken. Je weet hoe je geschikte tools kiest en inzet om een stap voor te zijn in je vakgebied. Daarnaast krijg je volop ideeën om nieuwe technologieën toe te passen in je dagelijkse werk.
Doelgroep
Deze sessie is voor iedereen die op de hoogte wil blijven van de nieuwe ontwikkelingen op het gebied van AI en contentcreatie. We richten ons hierbij zowel naar organisaties uit zowel de publieke sector, non-profit, social-profit als uit de private sector, B2B en B2C.
Expert: Matthieu van den Bogaert
Duur: 11u00-12u00
Datum: 24 april 2025
Waarde: 197€ excl. BTW
Wil je meedoen aan deze expertsessie? Goed nieuws: deze is ook inbegrepen in jouw Someflex-leerpakket!
Matthieu van den Bogaert
Toen hij jong was, droomde Matthieu van den Bogaert ervan om ontdekkingsreiziger, professionele dinoknuffelaar én Lego-ingenieur te worden. Vele jaren later heeft hij zijn echte passie gevonden als online marketeer, met een sterke focus op social media, content marketing en video producties. Momenteel werkt hij als online marketing expert voor Vlerick Business School.