Word jij onze nieuwe collega? Someflex zoekt een Customer Success Manager
Vacature, Team Someflex, Dreamteam, Customer succes Manager
Het grootste online leerplatform sociale media van Vlaanderen is op zoek naar een Customer Success Manager. Someflex biedt een uniek leeraanbod om permanent bij te leren over sociale media. Met veel inspiratie en snackable content vind je alles om stappen te zetten op sociale media én meer resultaten te behalen.
Om de klanttevredenheid en de loyaliteit verder te stimuleren zijn wij op zoek naar een Customer Succes Manager. Die sterke band met de klant wordt voor jou ontzettend belangrijk. Met toekomstige en huidige leden van onze community. Je helpt klanten nieuwe features te ontdekken en stelt hen in staat om langdurige Someflexers te worden.
Als Customer Success Manager zorg je mee voor de ultieme klantbeleving en handelt hierin proactief. Je verwerkt de dagelijkse inschrijvingen, zorgt voor een WOW-start en verzorgt de relaties met onze klanten. Je spot opportuniteiten, volgt klanten op en bouwt mee aan die WOW-ervaring. Precies dat is de sleutel tot succes. Onze Hubspot-CRM is daarvoor jouw partner in jouw dagelijkse praktijk.
Veel bedrijven zijn reactief: ze lossen een probleem pas op als het zich stelt. Jij gaat net dat stapje verder en speelt meteen in op de mogelijke uitdagingen van de klant.
Je bent zeer mensgericht en handelt ook administratieve taken goed af. Je bent mondeling en schriftelijk communicatief sterk en kunt overweg met verschillende tools voor administratie, mailings, CRM en automation (of wilt het heel graag leren).
Jouw takenpakket
- Maximale tevredenheid nastreven van onze klanten.
- Klanten helpen om optimaal te leren in Someflex: enerzijds door het optimaliseren van bestaande implementaties en anderzijds door hen te laten kennismaken met extra diensten & innovaties.
- Nauw samenwerken met de collega’s van Marketing en Sales om acties en campagnes op te zetten en nieuwe klanten te werven maar ook bestaande klanten te behouden.
- Mensen die kennismaken met ons aanbod over de drempels van online leren heen helpen.
Wie zoeken we?
Als Customer Success Manager heb/ben jij:
- Vlot in de omgang en voel je je thuis in elke situatie, met elke persoonlijkheid die jouw professionele pad kruist.
- Gemotiveerd, flexibel, enthousiast & spontaan
- Klantgericht: je wordt blij klanten goed te kennen en proactief op te volgen.
- Proactief en oplossingsgericht de klant vooruit helpen
- Nederlands is je moedertaal.
- Je beschikt over de nodige communicatie skills om je boodschap overtuigend over te brengen, zowel offline als online, zowel naar klanten en partners toe, als naar je collega’s.
- Je schrijft foutloos en hebt oog voor detail.
- Zelfstandig je werk plannen en prioriteiten bepalen staan centraal.
- Affiniteit met SaaS-oplossingen, online leren en sociale media zijn een troef.
- Kennis van tools als Hubspot, Teamleader zijn een plus of je hebt veel zin om die te leren kennen.
- Ervaring in een vergelijkbare klantgerichte rol is een meerwaarde.
- Een Bachelor- of Masterdiploma in een relevant vakgebied.
Wat krijg jij?
Een kans om deel te nemen aan het succes van een dynamisch groeibedrijf met een kantoor in Tielt en in Brugge.Inc te Brugge. Je helpt mee bouwen aan het succes van Someflex en leert dagelijks heel veel bij!
We bieden je een boeiende en gevarieerde job in een snel veranderende online sector. Je krijgt de vrijheid en autonomie om succesvol te zijn.
Bij Someflex investeren we in jouw persoonlijke en professionele groei.
Je komt terecht in een dynamisch en enthousiast team dat graag van elkaar wil leren maar net zo goed houdt van een gezellige picknick of afterwork!
We voorzien een marktconforme verloning met interessante extra’s!
Wil je ons DNA ontdekken en aanvoelen? Check zeker onze sociale media kanalen en maak kennis met onze authentieke manier van werken.
Wil jij onze Customer Success Manager worden?
We kijken er naar uit!
Hoe kan je kandidaat stellen?
Mail deze zomer jouw CV en motivatiebrief naar nadja@someflex.be.
De eerste gesprekken vinden plaats op 18 en 19 augustus 2022.
Heb je vragen? Stel ze via nadja@someflex.be.