De LinkedIn-nieuwsbrief bestaat al een tijdje. Deze feature wordt al sinds de start veelvuldig gebruikt door heel wat bedrijven, ondernemingen, steden & gemeenten, en politieke partijen. De makers van LinkedIn hebben nu begrepen hoe populair de tool is. Daarom breiden ze deze met plezier uit voor alle bedrijfspagina's.
Je hebt het ongetwijfeld zelf al gemerkt. De lay-out op jouw LinkedIn-Bedrijfspagina is totaal gewijzigd. Zo staat jouw banner, zeg maar de omslagfoto die we kennen vanop Facebook, nu linksboven in jouw bedrijfsprofiel vlakbij jouw profielfoto. Maar ook de statistieken zijn naar links verplaatst. Daarnaast heb je binnen die statistieken ook steeds meer mogelijkheden om op onderzoek te gaan. Helaas vinden we daar nog geen 'ideale uur om te posten', maar wel andere interessante inzichten. Ga zeker eens op ontdekking! Heb of zie je deze functies nu nog niet? Treur dan niet. LinkedIn rolt deze gefaseerd uit. Jouw beurt komt dus nog!
Lees hier meer LinkedIn-nieuws.
Bij TikTok willen ze in de toekomst nog beter in staat zijn om expliciete content te weren uit de feed. De sociale mediagigant wil suggestieve content die niet geschikt is voor minderjarigen beter opsporen en heeft daarom het algoritme aangescherpt.